Gott

Det har varit en lugn och skön helg tillsammans med love. Åkte till Clas Ohlson för att inhandla material så vi äntligen kan sätta igång och fixa våran hall, den ser förfärlig ut. Det enda som saknas är färg nu. Åkte till Kista för att ta död på några timmar och jag fyndade ett par höstskor för 280:-. Ankelstövletter med klack. Me like. Åkte därefter in till stan och köpte guitar hero. Så om ni försöker få tag på mig och jag inte svarar vet ni vart jag sitter. Det är tamigfan beroendeframkallande, och ont i fingrarna har jag. 

Om 21 dagar börjar skolan. Jag måste hinna med så mycket som möjligt på dessa 21 dagar känner jag. Koppla av, läsa ut en bra bok, bli expert på guitar hero, träffa goda vänner, kanske till och med träffa familjen Brodin? Det vore guldkant på tillvaron. 
Och Freja darling, I miss you. Kom hit nu! 






kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0