In my house

Sitter och lyssnar på house och kommer osökt att tänka på Freja. Jag har nog inte nämnt att det inte blir någo Tallinn vistelse då jag och Freja inte har åldern inne. Däremot blir det en kort resa till Åland med hotell och fylla. Bara fyra dagar kvar nu, sedan åker vi. It's gonna be fun! 

Helgen har varit lugn med filmer såsom Hancock, Young People Fucking och Street Kings. Det har varit pizza, vin, Subway, kakbakande och nudlar. När skolan börjar blir det att bättra sig med dieten, punkt. Det har varit Sims Bon Voyage, vilket var lite av en besvikelse. Det har varit Guitar Hero, såklart. 

Nu ska jag dra ner till Sumpan för att storhandla in lite gott käk. 




kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0