Loggo

Det här är nog den snyggaste animerade logga jag sett på väldigt länge, dock vet jag inte om jag är så förtjust i att partiklarna övergår till färg och loggan gör inte sin rätt i helheten. Annars, well done.
http://www.youtube.com/watch?v=sGDff8_0LYA

Även en eloge till Nike's nya underbara reklam. Ni lyckas igen. 

Dagen har bestått av att ha hämtat Fredriks älskling, dock inte mig, den gröna faran Honda Del Sol Vti. Efter ca två månader av reparation har hon nu äntligen hittat sin plats igen på bakgårdens parkering. 
Därefter har största delen av dagen bestått av SATC, första säsongen. Andra delen av dagen har det varit träning och diskning. Det är ju inte alltför länge nu innan man får besök. 
 





kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0