Design

Vi håller på med ett så himla roligt projekt under mån-ons. Killar från företaget Form Us With Love (http://www.formuswithlove.se/flash) har gett oss en brief att designa en lampa åt en fiktiv person, persona, och min grupp har nog gjort en sensation på denna uppgift. Lampan kan skådas på vernissage hos Form Us With Love killarnas atelje i gamla stan på fredag från 17.00 - 19.00
Kan du inte ta dig dit lägger jag upp bilder på lampan imorgon på bloggen. Mitt motto på denna blogg är nog för det mesta: Den som väntar på något gott.. 

Det är även sista veckan nu innan jullov. En hektisk vecka där det ska hinnas med en hel del skolarbete. H&M Club ska bla göra en ny lansering, enligt våran åsikt. Detta presenteras på fredag. 

Nästa vecka ska jag möta upp Martina, mitt kusinbarn. Var ett bra tag sedan vi träffades nu. Det är något jag ser framemot!
Även att julen närmar sig med stormsteg är helt magiskt. Snart snart snart.




kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0