Helgen

Jag tycker att alla som läser detta ska gå till Forsbergs julmarknad i helgen.
Ni finner den på Skinnarviksringen 6 Zinkensdamm.
Marknaden är öppen Lör-Sön 10-17 
Skynda fynda fina och udda julklappar! Det finns definitivt något för alla. 
Följ de gröna rosetterna. 

Har varit på skolan från 10.00 till 20.00 idag. Det tar tid att inreda en skola på fyra personer till en julmarknad. Resultatet blev hur mysigt som helst. Jag hoppas att många kan ta del av denna tillställning på skolan. 
Imorgon blir det antingen att träffa Anna Melinder eftersom hon är i Sthlm på besök, eller så blir det julmarknader med familjen Brodin. Först är det dock Solna som gäller, måste uträtta lite ärenden. 

Nu längtar jag till julen.
Lägenheten är så fint inredd med julsaker och julmusik är nedladdat till datorn. 
Nu ska jag invänta Fredrik som är på firmafest och sedan blir det en god natts sömn, det känner jag på mig. 




kommentera
Postat av: Tini

När andra ljuset brinner,

är snart lucia här

Hon bjuder oss på kaffe,

och bud om julen bär ;) haha

2008-12-07 @ 17:46:40
URL: http://fousonette.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0