Jag vill bara vara



En snabb sneek-a-peek på våran lampa som jag 
lovade att visa här i bloggen. Dock är bilden inte 
rättvis mot vår snygga lampa. En produktbild
kommer senare.

Sitter i lägenheten och äter keso direkt ur burken.
Vad gör man av all tid när det plöstligt finns för många
timmar på ett dygn? Jag vet inte vad jag ska göra av dom.
Vilken omställning det är när man aldrig haft tid till något 
förut. Nu vet jag inte vad jag ska ta tag i först, så det blir
att jag sitter här och äter keso direkt ur burken. 

I tisdags var Martina här. Vi pratade, åt lunch, pratade,
drack te (hon drack säkert 2 liter) och pratade. Det var 
mysigt att ha någon här. Någon annan än bara jag och
Fredrik. 

Har packat paket idag och lyssnat på julmusik.
Jag vill att det ska vara onsdag nu. Inte om sex dagar. 
Jag vill vara med min familj, äta gott och vara i underbara
vinterfyllda Hällsjö. 




kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0