Klippt och skuret

Nu är den beställd, den 15 augusti bär det av till Tallinn med älskling, Freja och Björn. Kommer bli en härlig weekend tillsammans med de jag tycker mycket om, samt en hel del shopping i winestore. Billigt billigt är det i Tallinn! 

Igår blev det solning i parken, lite väl mycket kanske. Kom hem och såg ut såhär: 


Så idag blir det att försöka sola bort lite av det vita och kvällens planer är att träffa Thomas över en öl eller så. Har inte träffat honom på över ett år, så det blir ett kärt återseende. Men innan dess ska jag in till stan för att köpa nya Buzz till PS3, kanske även en guitar hero? Här har du flickan med guldbyxorna. 

Veronica Maggio + Oskar "Kihlen" Lindros = Sant. 
Kihlen (killen) som jag satt bredvid på tunnelbanan. Min idol. Woo..





kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0