Dagens


Måndagen måste ha varit min turdag. 
  • Jag åkte till iCITY för att ordna distansjobb och fick mig en rejäl överraskning gällande lönen.
  • Jag ringde Signhild och fixade sommarjobb uppe i norrland i tre veckor.
  • Jag bytte in min trisslott på 25kr och vann 50kr. 
Idag har jag varit inne i stan för att leta efter ett tv-spel åt min bror. Hittade inget tv-spel, dock två par örhängen, två ögonskuggor och ett nagellack för 120:-. 
Imorgon åker jag hemåt mot norrland för att fira midsommar där med familj och vänner. 
Nu ska jag in till Rålis för att... ja jag vet inte riktigt. 






kommentera
Postat av: Emmelie

Please update!

Trevligt att se dig igår förresten!:)

2008-06-26 @ 10:03:22
URL: http://emmelienilsson.bloggagratis.se

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0