Betydelsefulla du

Jag vet att jag har skrytit om min mamma förr, men nu måste jag göra det igen. För en bättre mamma än min finns bara inte! Igår fick jag ett paket på posten, ett stort paket. Innehållet var fullt av adventsprylar såsom kylskåpsmagneter, pepparkakor, godis, russin, julpynt, glöggkoppar, pengar och en hel del annat. Gissa vem avsändaren var? Åh, min mamma är toppen! Detta var precis vad jag behövde, för till helgen är det första advent mina vänner. Hon ska få en stor kram av mig så fort jag kommer hem. Bästa mamma. Du får aldrig försvinna. 

Till helgen planeras det julmarknader runtom i Stockholm. Funderar på att kika in Gröna Lunds julmarknad. Dessutom får ni inte missa att Forsbergs skola har julmarknad den 6-7 december. Kom och inspireras! 






kommentera
Postat av: Emmelie

Åh jag blir så avundsjuk! Du HAR världens goaste mamma. Och ja, klart det var dig jag menade i blogginlägget! Finns bara en Cecilia.

2008-11-27 @ 15:57:07
URL: http://emmelienilsson.bloggagratis.se
Postat av: Anna

Jag ska gå på marknaden, med världens bästa Cecilia :)

2008-11-29 @ 00:00:17
URL: http://annamelinder.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0