Big brother is watching you

Sitter hos storebror Morgan i Sollefteå. Vi har svullat pizza, godis, milkshake och julmust ikväll. Zeunerts julmust. Nu står han och diskar medan jag sitter och jäser. Min mage kommer jäsa till max och spricka. Känns skönt att vara hemma från Stockholm, bort från all stress. Här är det bara att vara. Träffade goda vänner idag över en fika och det var ett kärt återseende, kul att snacka av sig om allt som har hänt.

Fredrik saknas, känns konstigt att sova själv om nätterna. Är van att ha honom vid min sida när jag vaknar upp. I love you, du är bäst.

Nu ska jag hjälpa bror med disken och förmodligen bränna bort en eller annan godisbit.
Imorgon blir det promenad med Raija och eftermiddagen i Sollefteå med mamma. Shopping!




kommentera
Postat av: julia

jag visste inte att du hade bloggish cilla, men nu ska jag allt börja läsa den :) ja, vi måste ju ses. puss o kram <3

2008-10-30 @ 11:58:30
URL: http://kulia.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0