HappyGirl88

Mitt nya smeknamn på något community kanske borde vara HappyGirl88 idag. Det har varit en toppen dag med jogging i parken till morgonen, långpromenad in till Solna och lite krimskrams inköpt från H&M. Ikväll blir det bio och om min käre sambo får bestämma blir jag nog inte förvånad om det blir den nya Fast and Furious. Jag nöjer mig gott med lite popcorn.

Igår fyndade jag två vårjackor för 166kr, sammanlagt alltså. Tack myrorna för bra pris samt 10% studentrabatt på det.


'






kommentera
Postat av: freja

åh vilka fynd! jag har blivit jätteinspirerad och sugen på att fynda men björn gillar inte "använda" kläder och det är ingen annan som har tid.. önskar att du var här och gick på alla mina favorit affärer och fyndade med mig :) det finns en tjej som bloggar, hon heter typ vintagedarling.blogspot.com tror jag det är.. kolla in henne! saknar dig puss kram!

2009-04-23 @ 23:55:16
URL: http://frejablomman.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0