MånDAG

Idag är det måndag och jag är ledig. Jag älskar att vara ledig på måndagar. Måndagar kan vara den värsta veckodagen jag vet, men just idag kan det kanske vara den bästa. Nästan. Inledde morgonen med en joggingrunda i parken, solen bländade mig, fåglarna kvittrade igång mitt tempo. Fint.

Sitter inne och försöker knåpa ihop ett vettigt CV samt jobba med min portfolio. Det är inte lätt. Borde ta kontakt med byråer i denna skrivande stund, men jag sätter mig hellre ute på balkongen med en kopp te och en god bok. 

På torsdag åker jag upp till Hällsjö igen, det går fort mellan gångerna nu, och på fredag åker vi vidare upp till fjällen. Min familj och jag. Ni som läst min blogg innan vet hur mycket jag längtas, så jag ska inte upprepa det igen. (MEN FYFAN VAD JAG LÄNGTAS!) 

Imorgon ska jag inhandla en ny portfolio. 
Nu ska jag gå och fynda på second hand.




kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0