Underbara dag

Dagen är kommen. Dagen innan jag åker upp till Hällsjö igen. Har en del att ordna med idag, så det känns toppen! Igår blev det nämligen en hemmadag med massa mail till byråer, portfoliofix, tv och sol på balkongen med kanelbullar. Så idag är jag pepp på att uträtta en massa ärenden på stan och sedan hem för att packa ihop en riktig fjällväska med varma och flexibla kläder. Jag saknar min bror! Det ska bli så kul att umgås med honom i fjällen. Som vädret ser ut nu verkar det bli sol både lördag och söndag. Finns inget bättre än sol och gnistrande snö. Nej, nog tjatat om fjällen. Jag hamnar alltid tillbaka på ruta ett känner jag. 

Börjar få smått panik över ekonomin då jag insett att det endast kvarstår ett studiebidrag innan skolan är över. Jobb? Någon? 

Nej, nu ska jag äta frukost (vaknade för ca 30 min sedan) och sedan beger jag mig mot stan för att uträtta mina ärenden.
Glad påsk på er allesammans! 





kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0