Roadtrip

Snart, snart åker jag upp till Hällsjö igen! Det har blivit många turer fram och tillbaka denna månad. Som tur är åker jag nästintill gratis idag eftersom vi ska åka med Fredrik's kompis upp. Sweet. 

Har inte hunnit planerat någonting till imorgon eftersom det var lite osäkert på när och hur jag skulle komma upp.
Dock har jag planerat in finbesök på fredagen då även bror Andreas med familj kommer upp till norrland. Då får jag äntligen träffa lilla Tez :D Samt alla andra i familjen Brodin också förstås! Saknar dom.

Nu ska jag packa ihop lite grejer snabbt, för snart åker vi! 







kommentera
Postat av: freja

hej sötnos :) vad roligt med bebis! hur länge stannar du?? imorgon har jag och Björn varit tillsammans i 6år!!!! känns så länge! saknar dig pusskram!

2009-04-29 @ 21:39:42
URL: http://frejablomman.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0