Hard work work

Idag är verkligen inte min dag. Har inte riktigt vaknat till liv ännu, fastän det var 10 timmar sedan jag steg upp. Sitter på jobbet och ser allting dubbelt på skärmen, mina ögon går i kors. Ikväll har jag lovat mig att gå och lägga mig senast 23.00, får se hur det går.

Igår var vi som sagt på bio och såg Public Enemies. Den får 5 kycklingar av 10 möjliga. Fast Johnny får alltid 10 av 10 möjliga. Fick mums för ögonen och mums i magen av M&Ms.

En timme kvar o jobba. Mellan alla beställningsunderlag sitter jag och drömmer mig bort att få starta en karriär i förpackningsdesign. Eller åtminstone bli bra på det. Nedan följer några exempel som jag adore! Jag saknar att få vara kreativ igen.

Nu ska jag ta tjuren vid hornen och jobba mig igenom dom sista 50 minuterna!

















kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0