Jag dör


Stellan tar form. Och jag dör så vacker han blir!
Jag och Gabbsan har vandrat omkring på rosa moln
idag över våran fina skapelse. Detta kommer bli succé 
gott folk! SVT nästa!

Imorgon är det redan fredag igen. Sweet, efter en inte alltför
rolig vecka i skolan så ska det bli skönt med helg igen.
Kalas står på schemat och lite shopping kanske? 
Well, som student kan man inte alltid spara på vartenda
öre. De måste spenderas också. Hur skulle Sverige annars
gå runt? 

Nu ska jag sova och längta till ännu en kreativ dag imorgon.






kommentera
Postat av: Anna

De som äger Wille är lite knepiga bara.. Utbrott och ordval/ uttrycksval som gör att man börjar undra om de går på högstadiet eller är vuxna. Kan ringa och berätta mer om du orkar höra på mig klaga :P

2009-02-06 @ 00:04:49
URL: http://annamelinder.blogg.se/
Postat av: Tiniwini

ja, men det är klart. jag visste att ni inte skulle missa bussen för jag vet när bussarna går ;) men jag förstår om ni var lite nojjiga :) hehe. Klart vi måste träffas lite mer på riktigt. Hoppas du mår bra, du var jättefin när jag såg dig btw! <3

2009-02-09 @ 00:54:40
URL: http://fousonette.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0