Nya tag

Helgen:

Fredags blev en mysig afton med rödvin, underbara vänner och Mary Kay provning. En riktigt skön tjejkväll blev det hemma hos Frida. 
Lördags trodde jag att jag skulle få besök av Emmelie och Elin. Blev dock inte så, vilket var synd eftersom jag gärna hade velat träffa dem mer nu när de var på besök i storstan. Blev istället en lugn dag med god middag på kvällen med älskade Fredrik. 
Söndags hände ingenting pga missförstånd. Växlade mellan datorn och tv:n under hela dagen.

Veckan:

Har börjat väldigt lugnt på skolan. Idag har vi dock fått en brief som går ut på att göra popup-böcker. KUL! Fyfan vad kul. Men ack vad svårt. Dock älskar jag utmaningar och ger mig inte förrän jag lyckas. 






kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0