Hej helgen

Äntligen helg! Det bästa på hela veckan är äntligen här. Imorgon blir det IKEA för inköp av byrå i hallen och lite annat smått och gott. På kvällen blir det nog Gusto för att inhalsa lite goda drinkar. 

Idag har vi jobbat med våran serie. Har två otroligt underbara lärare som har skrivit manus till "Höjdarna", "Allram Est" och "De tre vännerna och Jerry". Hur sköna snubbar som helst, så dom två sista dagarna nu innan helg har vi suttit och försökt göra en karaktärsbeskrivning samt bygga en modell av våran karaktär. Väldigt lugnt och skönt med bra musik har denna dagen bjudit på. Vi tackar för det. 
Ikväll ska vi (vi är jag och Fredrik. Eftersom vi har varit tillsammans i över tre år nu så säger jag alltid "vi" när folk frågar vad jag ska göra i helgen. Vi är som magneter på varandra. Alltid tillsammans. Vilket både kan vara på gott och ont) storhandla inför helgen och kommande vecka. Sedan ska jag bara sjunka ner i soffan framför en bra film och ett gott glas vin i handen, för att bara njuta av den kommande helgen. Är även ledig på måndag. Sweet! 


Detta är våran Stellan:





kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0