Hemmakär


Så, kära vänner. Nu vet ni att jag kommer från ett ställe som inte ens finns med på kartan. Från ett ställe som inte ens finns med på kartan till Sveriges huvudstad, det är ett ganska stort hopp. Kan ni förstå varför jag är så hemmakär när skillnaden är så enorm? 

Var och värmde upp skolbänken idag då vi hade redovisning samt en "mjukstart" på en uppgift som skulle vara klar fyra timmar senare. Min grupp klarade det galant. Nu har jag återigen långhelg, fredag till måndag. Och i helgen får jag kanske finbesök, hoppas på det! 




kommentera
Postat av: Therese



En plats som egentligen inte finns...så träffande, för en sån plats som vi fått växa upp på känns ibland helt overklig. Särskilt med tanke på de vänner vi fått ha. Saknar dig!

2009-01-16 @ 23:34:56
URL: http://twohundredmiles.bloggagratis.se

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0