Immun

Ett tag trodde jag att jag hade lyckats bli immun mot alla sjukdomar. Har inte varit riktigt sjuk på över ett år och det är ovanligt för att vara jag. När jag var liten hade jag titt som tätt magsjuka, öroninflammation, influensa osv. Men under ett helt år har jag klarat mig mot detta. Nu sitter jag dock här tung i huvudet och halsen som bränner. Kan vara brist på c-vitamin då jag har varit väldigt dålig på att äta frukt och grönt under en period. Så nu har jag laddat upp med apelsiner, juice och massa bra för att komma i form igen. Jag har inte tid att vara sjuk nu när skolan har satt igång igen. 

Helgen spenderades mestadels i soffan i lugn och ro, även fast det blev en liten drink på Underbara Bar tillsammans med Fredrik, Henrik och Anna. Hur såg din helg ut?
Nu ska jag återgå till soffan och Benjamin Button.





kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0