17.52

Startade dagen med en promenad i parken, har äntligen kommit igång med min konditionsträning igen. Kom in i en svacka för några månader sedan och har därefter lagt allt vad som innefattar motion på hyllan. Nu känns det roligt igen och jag uppskattar att få vara ute och röra på mig. Pressar man sig själv för hårt när man springer finner man ingen njutning av det och hjärnan kommer på med massa ursäkter. Nu är det slut med det och jag tar mig sakta men säkert framåt igen :) Dessutom är det så skönt att vakna till liv med en springtur på morgonen! 

Har även varit och fyndat på myrorna. Var ett tag sedan nu och jag kom hem med ett par svarta shorts, en färgad glittrig tubtop som passar utmärkt till partykvällar och en persikofärgad pennkjol. Alltsammans för futtiga 120:- !! Jo man tackar.

Nu ska jag sätta mig i solen på balkongen och skriva en handlingslista på vad som ska inhandlas i matväg senare när älskling kommer hem från jobbet. Jag är nog den enda som tycker att handla mat är roligt!    









kommentera
Postat av: freja

Darling, jag måste ändå tyvärr bräcka dig gällande fynd, i Bursträsk fyndade jag nämligen två vackra blusar för tjugo fjuttiga kronor :P ska visa bilder sen.. Jag tycker faktiskt också att handla mat är roligt. Mat är liksom det som gör livet roligare! Om jag inte har något gott hemma i matväg såsom frukt, choklad eller fetaost eller något annat känner jag mig fattig och eländig.. saknar dig du vackra! Pusskramar

2009-07-28 @ 01:00:38
URL: http://frejablomman.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0