GODINGAR

Jag är en stolt faster åt dessa underbara godingar.

                                                                  
                                           TED                                 TEZ                                   MAX 




kommentera
Postat av: Cissi

Vad kul, det är skönt med semester! Men du ska bo här i Stockholm ett tag nu eller? :) För visst var du väl klar med din utbildning?

Själv åker jag hem från Gotland i morgon, har varit här i två veckor :) .. så det är bara bra med mig!



Ja, det är alltid kul att ses! Blir det inte tidigare lär vi i alla fall träffas igen när Martina fyller år eller nåt! ;p



Kram!

2009-07-21 @ 02:29:46
URL: http://faantastic.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0