Impulsiv?

Imorgon kväll eller tidigt fredag morgon hoppas jag att få åka upp till norrland. Dock är det så att älsklings bil är på verkstaden och han vet inte när den blir klar. Jag hatar det här. Att inte få veta, att inte kunna göra något åt det. Jag måste få planera min vardag, det är A och O för mig. Annars kollapsar hela min värld, jag får panik av att vara impulsiv fastän jag älskar människor som är impulsiva och vågar göra saker bara sådär. På studs. Nu med detsamma. Sitter det ihop förresten? Nu meddetsamma. 

Hursomhelst. 

I min värld planerar jag just nu för fullt att få åka upp till norrland. Jag har lovat Fredrik att, ja, jag ska köra ditt monster några mil sådär. Bara för att få komma upp och njuta. Jag planerar att stanna till på onsdag, då det vankas jobb på torsdag igen. 
Mer än så har jag inte planerat, för jag vill inte bli för ledsen om vi inte kan åka. 

Nu ska jag fortsätta pilla på (min prilla) min hemsida och efter det ska det väl lagas middag också i snyggaste Forsbergs tshirten.

 






kommentera
Postat av: freja

hej! har du varit uppe i norrland något nu då? saknar dig och vill träffas ju :) puss!

2009-06-22 @ 22:41:23
URL: http://frejablomman.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0