Förväntansfull

Jag sitter här som ett litet barn kvällen innan julafton, jag är så förväntansfull inför morgondagen. Dagen då jag äntligen åker upp till Hällsjö igen efter tre månaders uppehåll. Pratade precis med mor i telefon och jag börjar nästan gråta bara av att hon säger att hon saknar mig. Jag har nog aldrig varit så mammakär som jag är just nu. Det är så mycket jag ser framemot att hinna med denna helg hemma i Hällsjö. Bara att få gå runt i Sollefteå och shoppa med mamma är något jag ser framemot! Säger hon som lämnar Stockholm med tusentals urval av butiker. 
Jag ser framemot lördagen, mest för att få träffa vänner som jag inte träffat på över två år, vilket är helt vansinnigt. Jag ser framemot att träffa lite byfolk som jag alltid vet finns där och som alltid ställer upp. Minst ser jag framemot att fylla år faktiskt. Jag vill vara 20 år resten av mitt liv. 

Om ca 12 timmar går tåget och jag känner på mig att jag inte kommer kunna sova någonting inatt. Precis som ett litet barn kvällen innan julafton. 




kommentera
Postat av: Ida

Tack vad Glad jag blir! Grattis i efterskott får jag säga då. Hade du en bra födelsedag? Själv är man fortfarande ung ;)



Förresten blir jag förhoppningsvis Stockholmsbo till hösten. Hur långt har du kvar på din utbildning?



Ha en fin dag.

2009-03-30 @ 16:14:01
URL: http://id.bloggagratis.se

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0