Ömtåligt

Uh, sitter här med feber och en hosta som heter duga. Har varit sjuk i tre dagar nu och mår uselt. Kan inte sova pga hostan och har ingen hunger. På dessa tre dagar har jag lyckats dricka ca 2 liter juice och ätit en banan. Gissa om jag är gnällig och ömtålig just nu? Well, tur att det kom denna helg och inte nästa då det är dags för kryssning igen. 

iCITY partyt var kanon, även fast jag hade lite feber, och det var underbart att få träffa Freja igen. Alltid lika kul att hänga med henne :) Då det var dags att bege sig hemåt igen fick vi med oss en goodiebag med lite smått och gott från makeupstore, tidningar och erbjudanden. Trevlig kväll med andra ord! 

Idag är det ingen vanlig dag heller, för idag är det Ted's födelsedag! Hurrahurrahurra! Snart är det moppemuscha och folköl som gäller ;)
 




kommentera
Postat av: freja

JA det var jättemysigt på ICity med dig :) hur mår du som nu?? pusskram!

2009-03-08 @ 19:18:41
URL: http://http://frejablomman.blogg.se

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0