PANIK

Ligger fortfarande sjuk och nu börjar jag bli måttligt less på det här. Jag har som vanligt inte tid att vara sjuk, jag stressar över att jag är sjuk. Allt jag missar på skolan far omkring i mitt huvud, vad måste jag göra för att hinna ikapp nu? Kommer jag att ens hinna ikapp innan jag bryter ihop? Jag kommer ständigt gå omkring och vara sjuk om jag inte kan lugna ner mig lite. Igår fick vi reda på temat för slututställningen som är om ca två månader. Jag får panik. Panik över att det bara är två månader kvar, panik för vad jag ska göra efter skolan, panik att jag inte kommer få träffa klassen varje dag, panik över temat. Panik, punka, pank, pinka, pulka, park, burka, birka, bark, bank, blinka. Jag kan hålla på i evigheter bara för att komma in på andra tankar. Låt mig göra det.




kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0