Uppdatering

Ja, eftersom min käre brors fru inte har något liv har jag nu lovat att uppdatera min blogg lite oftare för att förgylla hennes vardag bland blöjbyten och spilld mjölk. Finns det förresten något finare namn än "min brors fru"? Kanske är uppenbart, men eftersom jag ligger med feber fungerar min hjärna ungefär som en brulépudding. Det dallrar fint därinne. 

Helgen med svärmor har varit avkopplande med shopping, god middag och lugna kvällar. Lördagskväll var vi på Gusto och åt en god middag där vi avslutade kvällen i baren med goda drinkar som vanligt. Fick en egen drink med mitt namn "Cecilia's Desire", som förhoppningsvis kommer komma med i drinkboken! Sweet. En chokladdrink var det förresten! 

Nu ligger jag i feber tillsammans med en ännu sjukare pojkvän vid min sida. Ni vet väl hur män är när det kommer till förkylning? Ja, ynkligare har jag nog aldrig sett honom. 
Imorgon kommer Freja till Stockholm och jag ska knapra alvedon hela dagen för att kunna gå på iCITY fest på kvällen. Årets första nummer är äntligen här! Det blir mingel och säkert en jättemysig kväll tillsammans med min käre väninna Freja. Vad jag har saknat henne! 

Nä. Vad sägs om ett parti tetris? 





kommentera
Postat av: Din brors fru

Oooo underbar läsning ! Jag skrattade en stund..och hoppas att du har det trevligt på mingelpartyt på iCity !! kramar från förkylda familjen

2009-03-04 @ 22:31:12

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0