Stortjut

För jag har tagit examen! No more Forsbergs. Två år har redan passerat. Vart tog dom vägen? 
Igår blev det minst sagt tårar som sprutade till höger och vänster. Det kramades, snyftades, festades, dansades, stortjöts, åts och stortjöts igen. Jag är halv nu, hur ska jag klara mig utan mina klasskamrater? Jag vet hur det blir. Jag vet att fastän man säger att "klart vi håller kontakten", "det är klart vi kommer ses" så blir det inte så. Jag vet hur det fungerar. Åh. Det känns jättejobbigt nu. 

Om ca två timmar åker jag upp till norrland. Min käre papi fyller år och det är mors dag på söndag. Lördagkväll blir det cruising och fest med vänner! Just det, vi åker inte grön Honda upp så håll inte utkik efter mig i någon sådan. Vi hyr en bil pga det trasiga passagerarfönstret på Hondan. Ska bli skönt att inte ha tinnitus när man väl är framme i Hällsjö. 

Nu ska jag rycka upp mig och packa ihop det sista inför färden. 
Avslutar med kanske det bästa citatet någonsin: 

"– Det faller sig naturligt för mig att börja plugga juridik. Ända sedan jag såg filmen Legally Blonde så har jag vetat att det är mitt mål, säger Isabella Löwengrip."




kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0