My new beauties

My new beauties.
Kommer bäras varsamt i höst/vinter. Yep yep!
Känner att jag förtjänar dessa (fastän de bara kostade 350pix).
Tack blocket och tack till tjejen som sålde de till mig!



Psst. Och min mami kommer ner till Sthlm på torsdag!
Vi har inte setts sen juli. Det är fyra månader av för lång väntetid.
Vi ska rå om varandra och bara mysa med museum och restauranger.

Imorgon blir det dock hockey och på onsdag måste jag börja planera
inför maskeradfest med jobbet nästa vecka. "Optional Celebrity" är temat.
Kontoret kommer förvandlas till Hollywood och glam glam!
Jag vet precis vem jag ska vara pga hennes utmärkande klädsel en gång
på röda mattan.
Det kommer bli tipp-topp.

Chip cip!




kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0