Ska det va.

Ska det va, så ska det va. Från norrland till Stockholm i onsdags, från Stockholm till norrland i fredags efter jobbet. Snabba bud i mellerud. Insåg hur tråkigt jag skulle ha det nere i Stockholm i helgen, så jag tog en sista minuten och åkte upp till norrland. På en timme hann jag packa ner det mesta, åka in till centralen, äta en äcklig cheeseburgare på mcdonalds, springa till tåget, sätta mig i fel vagn, byta vagn, hitta min plats och slå mig till ro. Pjuh! 

Nu är jag här. Där jag hör hemma på sommaren! 
Igår åkte jag, bror, mattias o marcus ut till smitingen och solade. Jösses så skönt det var! Precis vad jag ville göra dagen efter en stressig avfärd från sthlm. 
På kvällen gick jag över till bästaste Nilssons och spelade spel och pratade på om ditt och datt. Väldigt trevlig kväll!

Idag är planerna att åka ner till stugan, lägga mig i en solstol och bara njuta av värmen.
Fredrik har varit i Östersund i helgen och kommer förmodligen hem ikväll. 

Om det är någon som vill ses nu när jag är hemma är det bara o ringa på 0706611626, min norrlandstele alltså :D 





kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0