Sushi och ett rafset

Befinner mig åter i Stockholm efter att ha haft en minisemester uppe i norrland över midsommar. 
Åkte ner till storstaden igen eftersom det vankades jobb nu idag och imorgon. Får se hur det blir nästa vecka. 
Annars åker jag upp till norrland igen. Det är inte kul o vara ensam hemma i lägenheten. Fredrik har ju semester så han stannade kvar i Sollefteå. Jag vill också vara där. Inte jobba då solen skiner som härligast! 

Unnade mig en god middag ikväll eftersom jag har gått omkring och haft cravings efter sushi i ca en månad nu. 
Med löning idag och ingen ork att laga mat i det fina vädret slog jag på stort och köpte sushi hem. Satt sedan ute på balkongen och vräkte i mig den. Jag lovar, 10 minuter och den var borta. Tack Romae's sushi för middagen och tack för att jag alltid får en extra bit! Det gör susen.

Nu inväntar jag att det ska bli lite svalare ute så jag kan ta mig en joggingtur i parken. 
Och Jessika! Jag väntar otåligt på lite berättelser om tåfetischer och någon som dinglar i en trapets endast iförd ett rafset!







kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0