080808

Igår var det stockholmarnas dag och staden rentav kokade Efter en god middag bestående av stekt lax, crisscuts och hollandaise sås samt en flaska vin åkte vi in till stan mot kvällen för att kolla läget och ta något gott att dricka. Det kunde vi ju glömma direkt. Det hade beräknats att 50.000 människor skulle samlas vid stureplan och det kan jag lova dig att det var. Gick inte att gå  någonstans, än mindre att ta något att dricka.  Vilken besvikelse, dock var det bra röj om man ville in i smeten och dansa lite. Efter någon timme eller så blev det Mc'Donalds och taxi hem. Godnatt.





Ursäkta min värdelösa mobilkamera. Jag skäms över den och över Nokia som tillverkar så pass dåliga kameror på mobilen. Varför överhuvudtaget ha en om man knappt ser vad man fotat? 

Idag är det Guitar Hero och underkläder som gäller.






kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0