Gott och blandat

Helgen som var gick alldeles för fort.
Jag ville hinna med så mycket, men han knappt hälften.
Fick iallafall träffa mina underbara ex klasskompisar över en öl. Vad jag saknar tiden på Forsbergs!
Saknar att få träffa dessa underbara människor varje dag.

Resten av helgen blev det mest shopping och jag känner att min shoppingbehovsmeter är nu återställd till noll igen. Förut stod den på 100.000, minst.
Nu är det en vecka fullspäckad med jobb som gäller.
Ser framemot onsdag då det blir bowling med älskling, Henke och Martina!

Nedan följer två illustrationer av min ex klasskompis Malin.
I adore them! I adore her! Gå in på: www.malinskogberg.com för att kolla in mer av hennes grymma verk.










kommentera
Postat av: Tini

det ser jag också fram emot! <3

2009-08-31 @ 15:15:17
URL: http://fousonette.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0