Med eller utan dig

Ja oj. Här var det dåligt uppdaterat såg jag! Har varit en händelserik vecka: 

Therese kom, vi buzzade, lirade gura och åkte på en skärgårdstur med ingen mindre än Christian Kjellvander! Mycket trevlig kväll med bästa sällskapet! Haltade hemåt och sov av oss ruset. Dagen efter fyndade vi på myrorna, alltid lika spännande att se vad man får med sig hem i påsen. Denna gång blev det en bok jag velat läsa länge: Bakom stängda dörrar. (Jag har lust att slänga den hårt i väggen nu när jag läst klart den. Man blir arg.) Therese åkte hemöver igen och det blev tomt. För tomt. Det ekar i lägenheten på dagarna. Bara jag hemma. Min käresta jobbar.. tills klockan är för sent att hitta på något annat än att kolla på tv el. dyl :(

I helgen var min käresta och såg U2 i Göteborg med arbetskamrater. Det var tomt då också. 
Vid 00.00 tiden ringde han och mitt hjärta fylldes med kärlek: "With or without you. With or without you. I can't live with or without you..." Gullet! Jag fick min dos av Tim Burton då jag såg Charlie and the chocolate factory till sent på morgonen. Nu väntar jag med spänning på Alice in wonderland!

På lördags vankas det kalas då Fredrik fyller 25 år på fredag. Hoppas på mycket folk som fyller ut lägenheten till max! 
Nu ska jag olja in balkongen och utemöblerna. Något vettigt måste jag ju göra idag också. 


                 
                 Karla-Therese & Cristian Kjellvander






kommentera
Postat av: Therese

Kan aldrig tacka dig nog för att jag fick hälsa på, njöt av varje sekund!

Lovar kanelbullar om du får för dig att ta en tur norröver. :-)



2009-08-07 @ 20:09:20
URL: http://twohundredmiles.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0