OH LORD

Oh lord. Här har det inte skrivits på länge.
Jobbet gör mig utpumpad på energi och
kvällarna består av middag, tv och sova.
Har egentligen inte så mycket att berätta,
förutom att det snart är jul och jag ser
framemot så mycket att få åka till
norrland. Vilket jag alltid gör när det
börjar närma sig avgång. Denna gång
flyger vi upp den 23:e, förra året kom
vi upp på självaste julafton. Ska bli
mysigt att vakna upp julaftonsmorgon och
strosa ner i köket med rufs i håret och
duntofflor på fötterna. Denna jul kommer bli
den bästa på länge. Jag känner det i tårna.
--------------------------------------------------
Det har varit julfest på Café Opera med jobbet.
Det har varit bowlande med Henke, Jonna och
älskling. Det har varit julbak och paketinslagning.
Det har varit shopping och mys med fika på stan.
Det har varit läskig bio (Paranormal Activity) och jag
råder er som är lite nojiga över väsen och andar att
inte se den. Den har gett mig kalla kårar i två veckor nu.
---------------------------------------------------
Imorgon är det jobb igen.
På kvällen är det Centralbadet med mitt team, bad och
middag. Jag ska paxa bubbelpoolen hela kvällen. Skönt!
På fredag är det julmiddag på kontoret.
Snart är det jul. Jul jul jul. Det enda som saknas är snö.
---------------------------------------------------
Nedan ser ni några av mina härliga arbetskamrater!
----------------------------------------------------------------------




kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0