Hangover?

Glömmer totalt bort att skriva lite här då det är sommar. 
Man vill ju helst inte sitta inne vid datorn då solen lyser som härligast ute.

Åkte tillbaka till Stockholm i måndags med Morgan och Mattias som anhängare.
Tisdagen ägnades åt att gå runt i stan och på kvällen gick vi på bio och såg Baksmällan.
Lätt den roligaste film jag någonsin sett tror jag. Rekommenderar den starkt!
På onsdagen åkte jag och Morgan till familjen Brodin i Örbyhus. Väldigt härlig dag med
lek, bus och bad! Bar omkring på Tez en stund och jag måste erkänna att man blir allt bra
sugen på en liten knopp :) 
Torsdagen så åkte vi in till stan och träffade kusinbarnen Martina och Julia över en fika.
Alltid lika kul att träffa dem! På eftermiddagen åkte de två M:en uppåt norrland igen.

Nu håller jag nästan på att smälta bort så jag ska nog ta mig en kall dusch och sedan ut på balkongen
för lite mer solande! 


Tez 4 månader och Cecilia 21 år




kommentera
Postat av: anna

Thanx Cilla! =)

2009-07-18 @ 17:14:57
URL: http://ailice.blogg.se/
Postat av: Anna

Tez 3 månader samma dag kortet togs...inte 4 gumman ! krama

2009-07-19 @ 01:21:36

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0