Upp

Först och främst vill jag tacka alla som kom på mitt kalas i lördags. Jag har aldrig haft en sådan trevlig kväll med alla de jag tycker om mest! Tusen tack för presenterna, skratten och sångerna. Det åts tårta i mörkret, dracks alkohol och en vild jakt efter chokladen. Bilder kommer upp så småningom från kvällen.

I övrigt var det härligt att vara i norrland igen under några dagar. Umgås med mor, far och min käre bror. Tack tack för alla fina presenter, tårtor och god mat. Jag älskar er.


Min plan att åka till fjällen verkar gå av stapeln, mest pga ett uppmuntrande sms från min bror. Så nästa vecka är det jag som åker upp till fjällen och blir indränkt i skoterlukt, grillar korv över öppen eld och rullar runt i snön. Looking forward.

I skolan är det examensutställning för hela slanten. 
19-22 maj är ni hjärtligt välkomna att se hur Forsbergs förvandlas till ett hus av kreativa elever som både jublar och gråter över att ha klarat av två år på skolan. Gosh, vad jag kommer sakna att åka till Skinnarviksringen 6 varje morgon.

Nu ska jag invänta Lost med lite vindruvor. 
På fredag blir det kalas för min kusindotter! 




kommentera
Postat av: Ida

Det ska jag göra!



Det är ju jättesnart! Vad fort det har gått. Mycket nu sista terminen eller? Jag ska läsa till sjuksköterska och sedan förmodligen ambulanssjuksköterska :) Men jag får se vart jag kommer in. Träffade på en tjej i helgen som jag nog kan dela lägenhet med i sånna fall, så det skulle ju vara perfekt!

2009-03-31 @ 22:50:42
URL: http://id.bloggagratis.se
Postat av: Chrilli

HEEEEJ CILLA! ditt kalas var jätteroligt! tack för att man fick komma :D du borde fylla år oftare. hoppas du har fått nytta av isbitargrejerna :D kramkramkram

2009-04-24 @ 14:37:58
Postat av: Anonym

HEEEEJ CILLA! ditt kalas var jätteroligt! tack för att man fick komma :D du borde fylla år oftare. hoppas du har fått nytta av isbitargrejerna :D kramkramkram

2009-04-24 @ 14:39:01
Postat av: Anonym

haha du fick två stycken! hihi

2009-04-24 @ 14:39:41

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0