Fria luftvägar

Äntligen kan jag andas ut igen.

Ikväll åker jag mot nordligare breddgrader, med andra ord till underbara Hällsjö.
Jag älskar att ha den här känslan i magen av längtan, befrielse och lycka. En stor smet av glädje!
Min fina familj betyder allt för mig och jag ska krama om dem extra hårt ikväll. Ni får aldrig försvinna ur mitt liv. Aldrig.


På lördag blir det firande av svärmor som fyller jämnt. God mat och trevlig sällskap på Appelbergs!
Resten av tiden tänkte jag bara umgås med nära och kära samt andas in den härligt krispiga luften som bara finns
att få tag i däruppe.

Det snöar i Stockholm idag, men det rör mig inte i ryggen för idag mår jag bra och jag ska inte låta någonting förstöra det.




kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0