Svalde ett elskåp och blev proppmätt

Jag har idag insett vad som saknas i mitt liv. Spänning och variation.
När jag bodde hemma i Hällsjö fanns det alltid regler som man kunde bryta och oftast hängde man med kompisar på kvällarna. Idag ser mitt liv ut såhär:
Vaknar.
Åker till jobbet.
Åker hem.
Kollar på tv.
Äter middag.
Sitter vid datorn.
Kollar på tv igen.
Går och sover.
Jag känner ingen spänning någonstans. Spänning för mig idag är när bussen plötsligt åker en annan väg än vanligt eller när man inser, 20.55, att mjölkens bäst-före datum har passerat för längesen och man måste springa till ICA innan dom stänger. Jag måste tillföra spänning i mitt liv, jag vill ha regler som man kan bryta! Nu får jag ju göra som jag vill och det är inte alltid så roligt. Ge mig spänning eller åtminstone lite variation!




kommentera
Postat av: Anna

jag vill ha det där monstret på tshirts ti mina baaaaaarn =) ....gör monster på tröjor =) =) kram på de

2009-11-12 @ 16:10:52

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0