dopa sig?

Jag har fyra riktigt härliga män i min familj, mina bröder, min pappa och älsklings fredrik.
De två sistnämnda gjorde min kväll igår.
Det började med ett mms från pappa som sedan följdes upp av ett sms (tror detta är det andra sms jag någonsin fått från pappa):

"Men du he va ju länge sen
då hatt dom bäre svartvit film
å när man för öüverne hitti telefona
då bli man ju blond"

Min pappa är allt bra go'. Bara att han skriver sina sms på ren norrländska gör att jag saknar honom och norrland så förfärligt just nu.


Den andra härliga mannen i mitt liv, fredrik, kom med den klyftiga kommentaren igår vid läggdags:
"Jag trodde man dopade sig i kyrkan?"





Well. Nu är det dags för jobb!




kommentera
Postat av: Tini

haha, kärlek! vilket härligt sms :D

2009-09-09 @ 10:16:40
URL: http://fousonette.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0