Grymt sa grisen!

Idag känner jag mig grym. Jag är fan grym idag!
Jag har flera småkort på mitt jobb med ett nytt motto för varje dag, idag lyder det: "Idag har du en riktig wow-dag!" och jag måste faktiskt hålla med den. Wow, vilken jävla dag jag har idag! Jag har ett sånt bra flow med jobbet idag att jag hinner göra typ tusen olika saker, minst. Programpins, hjälpa kära kundtjänst med returer, öppna webshopar, skicka korrekturer, ta samtal, skicka ut färdiga ordrar, vara äckligt trevlig mot kunder som kommer till kontoret etc. etc. Jag är grym idag! Plus att det är fredag gör ju inte saken sämre. Snart vankas det fredagsfika och efter det ska jag nog kunna få ner en öl eller två. YUM.
-------------------------------------------------------------------------
Jag har även blivit en god medborgare och anmält mig för att bli blodgivare. Var och lämnade blodprov igår och om en månad får jag veta om jag har godkänt blodvärde för att ge. Jag vill jag vill! Har dock ett hemskt blåmärke i armvecket idag.
-------------------------------------------------------------------------
Jag har även sprungit 6km på 34 min! Water-run gick av stapeln i Stockholm den 18 april och jag + min kära kära Maja sprang tätt ihop under hela loppet. AZUM. Nästa arrangemang blir blodomloppet och parloppet! Nu har jag fått mersmak för det här..
-------------------------------------------------------------------------
Nästa helg blir det förhoppningsvis Norrland! Och som vanligt så har jag redan börjat längta ihjäl mig.
-------------------------------------------------------------------------
Well, nu är det back to work medans mitt flow fortfarande håller i sig! Seeeee yaaa!





kommentera
Postat av: majs

vi är ju så bra va!

jajajaa!

2010-04-24 @ 18:03:12
URL: http://mkarlbom.blogg.se/
Postat av: Jess

Cilla, du är ALLTID grym. ;)

2010-04-29 @ 17:54:48
URL: http://jessikavingakristina.blogg.se/

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0