Back in the days

Jag gjorde mig välförtjänt av veckopeng och lördagsgodis,
jag är skittight nu men ni har inte hört det första;
det var på den tiden jag kunde mörda för mina turtlesgubbar.
---------------------------------------------------------------------
That's right, back in the days.
---------------------------------------------------------------------
Jag känner mig uppåt. Jag gjorde en fantastisk upptäckt idag
som bevisar hur mycket jag har jobbat sista tiden. 200 ordrar.
Danmark. 2 månader. Zip Boom Pang. No need to say more.
Jag är glad. Glad för att dom äntligen förstår hur mycket jobb
jag och Enhagen har lagt ner. Danmark is killing me softly löd
min status på msn för inte så längesen. Nu är det över.
---------------------------------------------------------------------
Imorgon är det fredag. TGIF.




kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0