Peas! (Peace?)

Denna vecka består mina arbetsuppgifter av att avlasta kundtjänst en smula och därmed ta hand om returerna som kommer in till oss. Man kan bara le när kunder returnerar sina kläder i "Findus Frysta Ärtor" förpackningar eller paketerar in paketen i tapet. Eller få gåshud när man upptäcker blodfläckar i luvan.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Jag kan även tala om att jag har blivit ett år äldre sedan förra gången jag skrev. Yikez.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Snart är det påsk också, två dagar kvar. Mi Familio åker till Båtas som vanligt och själv blir jag kvar härnere i Sthlm.
Hade det varit lite närmare än ca 80 mil enkel väg hade det inte varit någon tvekan om vart jag hade tillbringat min påsk. Jag saknar fjällen. Tror det är andra gången jag inte är med till fjällen till påsk. Det skär lite i hjärtat.
----------------------------------------------------------------------------------------------




kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0