Nostalgi

Just ikväll är jag väldigt nostalgisk av mig och försöker minnas alla underbara leksaker man hade som barn.
Jämfört med de leksaker som finns tillgängliga för barn i denna generation är jag inte ett dugg avundsjuk.
Jag har inget att klaga på när det gäller min barndom, eller jo, kanske att mama inte sa stopp när jag åt så pass mycket godis att jag var tvungen att kräkas upp hälften. UEK.
Hur som helst, nostalgisk är jag just ikväll. Och ingen vill mer än jag ha en viewmaster igen, bara för att den är så jävla klockren. Jag ska slå till på en. Omedelbums, har sett att det finns annonser på tradera med kort från festivaler från Österrike.. Lite äldre action än kanske någon tecknad version.

ÅH! Jag slår till nu.





kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0