PUST!

Det är riktigt utmattande att försöka sluta med något man tycker så mycket om.
Det känns som att jag har tappat nånting, hela tiden. Så fort jag går någonstans måste jag tänka två gånger över vad det är som känns så konstigt. Sen kommer jag på det, snusen. Två dagar har gått nu. Det sägs att efter tre dagar utan nikotin ska kroppen vara renad. Imorgon är alltså sista dagen jag behöver stå ut med den här pirrande känslan jag går omkring med? Nippriga känslan. Jag hoppas, annars är det lätt att falla tillbaka till frestelsen. MUMMA, det är ju så gott.

Jag har även avverkat dagens träningspass. Nu har jag skavsår på fötterna så imorgon passar det bra med filmkväll på jobbet. Och som sagt, det hade inte varit illa pinkat med påsk nu. Jag vill till fjällen, till Båtas!





kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0