Update

Idag har det minst sagt hänt saker som rör om i min vardagliga gryta.
Jag har blivit tilldelad ny tjänst på jobbet, eller ja, gått upp ett snäpp på karriärstegen.
Numera är jag alltså inköps ansvarig vad gäller Årsboken och Skolfoto också. (WUU!)
Dessutom har jag glömt bort att berätta att jag även fick äran att bli nominerad och framröstad som skyddsombud på min arbetsplats också. Det är härligt att känna att andra kan förlita sig så pass på mig, det gör att jag sträcker lite extra på ryggen och håller huvudet högt. Tack kära ni!

Idag är det 9 dagar sedan jag tog min sista snus. Än så länge klarar jag det bra, men jag ber om ursäkt till de i min omgivning som ofta får bitska kommentarer eller konstiga raseriutbrott från mig. Förlåt förlåt förlåt.






kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0