Killing spree

Det var ett tecken, jag vet det. Igårmorse när jag var sjukt stressad till jobbet lyckades jag dra sönder dragkedjan på mina stövlar. Och jag vet, såhär i efterhand, att det var ett tecken på att våren är påväg och att jag egentligen inte ska behöva ha stövlar. Men jag tycker ju att det är så snyggt så jag var tvungen att åka in till Solna efter jobbet och införskaffa mig godingarna nedan. Det kanske brann till rejält i plånboken, men efter den extremt tunga veckan på jobbet så förtjänar jag dem tusen gånger om och därför känns allt bara så jävla bra att jag tog steget och köpte dem.
Jag unnar mig.



Sen införskaffade jag mig en kavaj också. När jag ändå var i farten kunde jag fortsätta med att bränna pengar till höger och vänster, plånboken skrek redan av smärta och just igår älskade jag att plåga min ekonomi. Nästan som ett hån mot lönen. (OJ, skrev jag det där?)

En sneek-peek på kavajen:





kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0