Syndaren

Jag måste erkänna. Jag har syndat med snusen. En kväll på en restaurang kunde jag inte motstå frestelsen när Fredrik tog upp snusdosan. Och herrejävlar (ursäkta) vad alla stressnerver försvann. Allt blev som rosa fluffiga moln och såpbubblor uppenbarades runt mig. Gudarns så gott det var! Jag måste ändock ge mig en klapp på axeln att gå ifrån nästan en dosa om dagen till noll nikotin över en natt. Huxflux. När jag väl bestämt mig för något är jag envis. (Om det ändå kunde funka när det gäller träning också..) Puh! Nu har jag biktat mig för dagen och nu ska jag hoppa in i duschen, för imorgon ska jag på kurs med fina Emelie! Inget mer kontorsjobb för denna vecka. Imorgon kväll vankas det även en OERHÖRT behövlig aw med tjejerna <3 *untz untz*




kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0