This is me. NOW.

Tänkte berätta lite hur livet ser ut just nu.
Vaknar på morgonen och klär på mig. Får
min dagliga 15min promenad till jobbet,
vilket är underbart då vårsolen väcker mig
till liv. Kommer till jobbet och jobbar full rulle
fram till lunch. Då umgås jag med mina underbara
arbetskamrater och spelar kort, vilket har blivit
en brabrabra vana. Det blir liksom som vårat
lilla brejk i all stress och måsten. Jag klagar dock inte,
har fått ordning på min inre stress och tar saker som
dom kommer. Jag hoppas det håller i sig, för jag blir glad
av att gå till jobbet. Göra mina uppgifter och vara bland
härligt folk. Känna sig behövd och få lite uppmuntran ibland
är något alla måste få, helst varje dag. Jobbar tills jag
känner mig färdig för dagen. Går till gymmet, springer det snabbaste
jag kan, tränar överkropp och blir helt slut. Går hem, duschar och
hoppar snabbt ner i min Ziperall för maximal njutning. Lagar middag
och äter framför tv:n. Så ser mina dagar ut för tillfället.

På söndag är det dags för första träningsmatchen för fotboll.
Japp, jag ska börja spela fotboll i Fredriks korpen-lag. TJOHO!

När jag inte har något annat för mig bakar jag.



Eller tar kort på mig själv.



Och som sagt, blir lite crazy i min Ziperall.





kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0