Everyday I'm shuffeling

Everyday I'm shuffeling.
Underbar lördag med löptur som frukost, dog på golvet i en halvtimme efteråt.
Var och handlade glass, glassat i solen på balkongen.
Tvättat så man har rena kläder till veckan som kommer.
Ätit kebabsallad till middag.

Nu sitter jag framför datorn, poppar musik och blir galet danssugen.
Bilden nedan får stå för känslan som jag har i kroppen just nu.
Everday I'm shuffeling.

Imorgon om en vecka drar jag till Turkiet.
YES! Mini-tripp med chefen för att besöka en leverantör.
Mini-semester med tre nätter i Turkiet. Jag hoppas att jag hinner se lite sol också medans jag är där!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan med min kärlek och kanske spela lite Resident Evil på PS3:an.
Så får det bli.

 





kommentera

Skriv till mig:

Namn:
Glöm inte bort mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0